onsdag, juli 29, 2009

En bra shoppingdag

Provkörde en Ford Focus Flexifuel idag. En ´03:a... Silver... Ja jag kan nog se mig köra runt i den faktiskt.
Vi ska fundera till måndag. Då ska vi ringa bilhandlaren och han har då gjort iordning den och så ska vi ut en gång till och titta och provköra den. Allt för att sälja in den så bra som möjligt till oss.
Ja alltså... Jeje ska fundera till måndag och det är honom bilhandlaren behöver fjäska för.
Jag har redan bestämt mig. Som vanligt.
Det räckte med att jag satte mig bakom ratten. Sånt känner man ju på en gång. Vi klickade verkligen; Focusen och jag.
Det var som när jag gick på stan innan idag. Jag klickade med en väska och två klänningar.
Att släppa ut mig på stan precis efter löning är som att ge en flock vargar rött kött. Typ.

2 kommentarer:

  1. hahaha du är rolig du. Vad kul att du kände för bilen kan nästan se dig i den körandes till osby för att fika någon gång kram och ha en bra dag.

    SvaraRadera
  2. Härligt att focusen och du klickade :-) Tänk på lastutrymmet...så ni får plats med vagn och kanske en väska eller påsar när ni varit och handlat.. drygt att lasta in allt i hela baksätet...eller hålla på att dela vagnen i molekyler var gång..det gör man typ 2 första gångerna...
    Lycka till i bilköpet :-)

    SvaraRadera

Kul att du vill säga något!
Det visar att du engagerar dig i det jag skriver o det gör mig happy happy.