tisdag, juli 14, 2009

Victoria med sin BoxerRobert-kopia.
Det har nog 99% av Svenska befolkningen tittat på ikväll känns det som.
Jag är inte ett fan av kungahuset men kan inte låta bli att titta på dom när dom dyker upp i rutan eller skvallerpressen.
Jag tycker kanske inte om dom men tycker om dom det gör jag.
Och idag tyckte jag Silvia såg ut som en clown-
nu får hon sluta operera sig,
Daniel såg verkligen pressad och nervös ut.
Vickan såg lika präktig och torr ut som vanligt.
Stackars Madde i skymundan, snyggast som vanligt.
Kallefille, tja lite manligare för varje år som går...
Ja visst f-n Kungen höll jag på att glömma.
Han ser alltid lite bortkommen ut.
Vad tyckte ni om kvällen?

3 kommentarer:

  1. Jag tillhör enprocentaren av Sveriges befolkning.
    Såg inte.
    Missade jag mycket?

    SvaraRadera
  2. Boxer Robert. Fy fan vad roligt att du säger det. Han är så ful och han ser VERKLIGEN ut som Robert i Boxer reklamen, en plastdocka! Jag satt och kallade han Robert hela kvällen igår :)

    SvaraRadera
  3. Ting- Svar: Nicklas Erik Jesus.
    Mia- Visst är det roligt, haha.

    SvaraRadera

Kul att du vill säga något!
Det visar att du engagerar dig i det jag skriver o det gör mig happy happy.