tisdag, augusti 25, 2009

FB 1

Hemma igen.
Kunde knappt hålla mig när BarnMorskan plockade fram atteraljerna. Det var verkligen en docka och en polotröja. Men min BM är faktiskt världens bästa. Trevlig grupp på fem par verkar det också vara. Detta var en urtrevlig, nyttig och bra kväll.
Drog igenom allt från graviditetsåkommor, slemproppar, samtal med förlossningsavdelningen (ska hålla reda på om blödningen är som en en-eller femkrona. hihi. I all stress och smärta jojo du) och vad pappan har att förvänta (förutom trasiga T-shirts och en schizofren Fia).
Nä. Allvarligt. Det kommer gå bra. Jeje och jag kommer tillsammans fixa det galant.
Det vet jag.
Det är nästan så jag längtar-
det är sant. L ä n g t a r.
För jag vill inget hellre än att se lille Pyrets blick och känna på vår bebis.
Bli en liten familj.
Vägen dit må vara smärtsam och blodig och geggig men det är det värt.
Det vet jag.
8 veckor kvar!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kul att du vill säga något!
Det visar att du engagerar dig i det jag skriver o det gör mig happy happy.