tisdag, augusti 25, 2009

Föräldrautbildning

Eller som det så modernt heter: Förberedande förlossningskurs.
Det ska vi på idag och jag är sååå taggad.
Har kollat på Förlossningskliniken under ett par eftermiddagar och jag känner mig mer och mer... ja inte säker om ni trodde det.
Tvärtom.
Jag har 14 frågor uppskrivna som jag ska ta med till Barnmorskan idag.
Jag kommer nog vara " den där dryga" som ska prata hela tiden.
Finns alltid på alla kurser och utbildningar, och idag är det nog min tur att vara den figuren.

2 kommentarer:

  1. Det brukar väl vara så, ju mer man vet desto mer inser man att man inte vet :) Hoppas du får någon ordning på dina frågor!

    SvaraRadera
  2. Det är bra att ställa frågor. Du behöver inte känna dig jobbig. Dom är vana! Igår var det jag som var den "jobbiga" i så fall :) Ställde massor med frågor och bad om att få lyssna på hjärtljud även om barnmorskan inte ville. Haha. Klart vi ska ses på fika snart. Jag kan alla kvällar utom måndagar. Bara säg en som passar. KRAMIS!

    SvaraRadera

Kul att du vill säga något!
Det visar att du engagerar dig i det jag skriver o det gör mig happy happy.