fredag, augusti 28, 2009

Freaky Friday

Yes, nu är det helg snart.
Önskar jag hade varit frisk (är fortfarande dödsförkyld och har ont i fogarna) så jag hade kunnat dansa runt och fira att det är helg.
Men här ligger jag.
Och sambon likadant. Stackars oss.
Vi ska klunsa (=göra sten-sax-påse) snart om vem som ska gå och köpa dassapapper. Vi snyter oss så mycket så det bara är en halv rulle kvar hemma. Illa.
Nu ska jag gå och ta en kall dusch. (lika bra att förbereda sig på att handla. Jag förlorar alltid när vi klunsar.)
Har svettats så inatt (bra för då är man väl på väg att bli frisk?) så när jag kliar mig blir jag kolsvart under naglarna. Inte så mysigt. Vill ju inte bli ett träskatroll, så bäst att skrubba ordentligt. Lite fredagsmys kanske det blir sen ju och då vill jag ju vara ren och lukta hallon.
Ha en mysig Mysfredag!
xo

1 kommentar:

Kul att du vill säga något!
Det visar att du engagerar dig i det jag skriver o det gör mig happy happy.