tisdag, augusti 04, 2009

Fyndat på rean idag

Jajemen! Idag åkte spenderbyxorna på och det bar iväg till Växjö.
Nu, hemkommen efter 12 timmar hemifrån är både jag och semesterkassan helt slut.
Har haft en underbar dag.
Handlat lite som jag ska lägga ut bilder på, men det orkar jag inte ikväll.
Bland annat ett par skor i stl 38 (har egentligen 35-36) som det (enligt Jeje) är fjortisvarning på, men vad gör man? Kan inte ha så många modeller så svullen som jag är så det blev...
en gympasko som ser ut som en skate-sko.
Jaja, whatever... de var sköna och det känns som det är huvudsaken för tillfället! Ni får se bild imon och bedömma själva. Jag är glad för då behöver jag inte gå i samma sandaler som jag haft i sommar även i höstrusket, som ju faktiskt är på intåg.

2 kommentarer:

  1. Ska bli spännande att se dessa pjuxen.

    Det var inte så illa att börja jobba, riktigt roligt. Men rysligt mycket att göra

    Kram kram

    SvaraRadera
  2. Ja det brukar vara att man har jobbångest men att det lägger sig ganska fort.
    Nu kan du se skorna =)
    Kramis!

    SvaraRadera

Kul att du vill säga något!
Det visar att du engagerar dig i det jag skriver o det gör mig happy happy.