söndag, augusti 09, 2009

Här bor hon


O här står vi

4 kommentarer:

  1. Vi stod där bara ett par minuter. Ok da. 10 kanske. Men sen gav vi upp och tur det om man läser i tidningarna. Hon visar sig knappt ute.

    SvaraRadera
  2. Jag tyckte konserten var asbra. Men som sagt... Jag har väntat 25 år på detta-att se henne live. Hon hade kunnat göra det hur som helst tror jag =) Saknade dock vissa låtar typ Express Yourself och Cherish men man kan inte få allt. Gillade inte heller en del remixar och det rumänska inslaget eller vad det nu var... Vad tyckte du?

    SvaraRadera
  3. JA, Cherish och Express yourself hade jag också velat höra.
    Men det är så många låtar man hade velat höra.
    Remixar gillar jag.
    Det rumänska var väl mindre kul.
    Men jag är helnöjd med konserten!

    SvaraRadera

Kul att du vill säga något!
Det visar att du engagerar dig i det jag skriver o det gör mig happy happy.