onsdag, augusti 19, 2009

Jag blir så förbannad

"Oj då".
Eller "hoppsan".
Eller "......"
"Är så arg på..."
Tänk om det var allt jag skrev idag.
Hur många har inte stött på dessa statusar på Facebook?
Hur många har inte irriterat sig på det?
Amen för faaen ska du ändå ut med känslorna så skriv allt. Har man sagt A får man säga B.
Skriver man så kortfattat som ovan är det ju bara för att få uppmärksamhet och alla ska fråga:"Vad?"," Nämen lilla vän vad har nu hänt?", "Berätta!", och så vidare.
Detta irriterar mig denna onsdagsmorgon.
I-landsproblem jag vet.
MEN! Jag berättar i alla fall vad som irriterar mig.

3 kommentarer:

  1. Inte bara du som blir irriterad på sånt här! Jag brukar inte bry mig om statusar som ser ut så här...bara för att de vill att man ska fråga så gör jag det inte :-)

    SvaraRadera
  2. Klart att de är irriterande, blog är ju till för att man ska skriva om åsikter och argumentera osv. Annars blir det så kallt och tråkigt att läsa! Visstja, ja tänker bevaka dig hädanefter. Hoppas du bevakar mig med.
    http://shindemowoogie.blogspot.com/

    SvaraRadera
  3. Javisst är det så.
    Vad trevligt! Ska kolla in din sida också, genast.

    SvaraRadera

Kul att du vill säga något!
Det visar att du engagerar dig i det jag skriver o det gör mig happy happy.