torsdag, augusti 20, 2009

Någon gång ska vara den första

Lurad.
På Tradera.
La ett bud och vann ett par jeans. Från H&M. Splitternya.
Bullshit.
De är från typ en marknad. Ok, kanske inte använda men man skriver inte att de är från H&M när de inte är det. Jag hade inte lagt bud på ett par marknadsjeans. Jag är ingen märkesbög på nånting, förutom jeans.
Trodde hon jag skulle gå på det, allvarligt??...
Just nu är jag bara pissed på henne. Har mailat och frågat om hon har skickat fel.
Det kan ju faktiskt vara så. Hoppas det. För hennes skull.
Man lurar inte Fia.
Och absolut inte en gravid Fia.

2 kommentarer:

  1. Haha. nä akta dig för en gravid fias framfart...Inte klokt så sjukt när de skriver en sak och varan är något annat...

    Tack själv för igår, toppen trevligt, det får vi göra om snart!

    Ha det gött!
    kram

    SvaraRadera
  2. Jag tittar på bilden på auktion.
    Tittar på jeansen framför mig.
    Tittar på bilden...
    Det ÄR verkligen inte dom. Jag kan inte fatta att hon dessutom svarar mitt mail med: "Det är dom, jag köpte dom på H&M för ett tag sen". Jo men visst. Eller hur. Jag har gett henne negativt omdöme nu. Tänk om hon står utanför porten imon och slår ner mig. Typiskt mig att sitta och oroa mig nu.

    SvaraRadera

Kul att du vill säga något!
Det visar att du engagerar dig i det jag skriver o det gör mig happy happy.