måndag, augusti 24, 2009

Vem är du lik?

Apan i Västervik?
Gammalt skämt jag vet men kunde inte låta bli. Var inte kul på 80-talet heller. Jag vill veta:
Vilken kändis är du lik?
Spiderchick skrev om detta och då slog det mig att det vore kul att höra om ni är lika några andra personer eller är ni helt originella?
Lyllos er i så fall.
Jag får nästan alltid höra när jag träffar nya människor: -"Ah, du är sååå lik (x)".
Det är inte alltid kul faktiskt. Jag är alltid "normal/mellan/lagom" i alla tester så det hade varit kul att åtminstone ha ett originellt utseende.
Har fått höra allt från:
-Mariah Carey (helt ok)
- Björck (det fick jag ofta höra när jag var mörkhårig. Har t.o.m lurat en på krogen att vi är kusiner)
- Frugan i Rena Rama Rolf (minns ni serien med Robert Gustavsson? Frugan var typ 45. Jag 20. Mindre kul)
- Prinsessan Victoria (ja det är sant. Han var i och för sig full, han som sa det. Men jag blev glad. Hade dock blivit gladare om han sagt den yngre prinsessan)
- En av barnmorskorna i stan (vet bara till namnet vem hon är. Men flera har frågat om (x) är min mamma. Jag ska fråga henne om vi ses på förlossningen)
- Megan Fox (ok erkänner. Det var önsketänkande)
DU KANSKE TYCKER JAG ÄR LIK NÅGON SOM INTE ÄR MED PÅ LISTAN?
VEM ÄR DU LIK?

2 kommentarer:

  1. Jag är tydligen lik Sabrina-tonårshäxan.
    Men det var ett par år sedan.
    Nu liknar jag nog mest en klimakteriehäxa.

    SvaraRadera
  2. Nää det kan jag väl inte tro! Sabrina... Ja, nu när du säger det =)

    SvaraRadera

Kul att du vill säga något!
Det visar att du engagerar dig i det jag skriver o det gör mig happy happy.