fredag, september 04, 2009

Fick samtal från förlossningen

Det ringde från förlossningen.
Vänta nu... DOM ringer MIG??
Är det dags nu??, var min spontana tanke.
Näe så klart inte.
Men vet ni vad hon ville meddela??
Studiebesöket på BB är inställt, de har inga gruppvisningar förrän tidigast december, pga svininfluensan. Risken att smittas i stora folksamlingar...
Jädra skit.
Jag kommer ju känna mig helt bortkommen när vi kommer in och ska föda.
För Jeje kommer väl få följa med in???!!!
Det HOPPAS jag verkligen. Annars vet jag inte vad jag gör...
Och vänta till december...
Vad säger du Pyret?
Nä jag vet... Innan dess är du ju ute.
..
..
Ok det är bara att finna sig i detta. Jäkla influensa.

4 kommentarer:

  1. Har du fått havandeskapspenning eftersom du går så "långt" innan bf? Det är ju inte så vanligt att man gör det annars.

    SvaraRadera
  2. Nej det kanske inte är så vanligt, och jag hoppas det inte ör vanligt att blivande mammor jobbar med sån foglossing som jag har. Jag är "glad" att jag blev sjukskriven. Sjukpenning... hoppas jag att jag kommer få. Eller är det samma sak? Det är en djungel det där. Huvudsaken är att jag kan vara hemma nu och vila. Pengarna får komma i 2a hand. Bebisens hälsa först!

    SvaraRadera
  3. NEEEJ! Åh, då får vi hoppas att jag hinner gå innan vår lille kommer i jan. Stackars dig som inte får gå! Vi får hoppas att det ändrar sig. Stor KRAM

    SvaraRadera
  4. Nej då inte bortkommen alls.. Jag finns här, svara på alla frågor du undrar över.. har gått igenom en igångsättning, en "vanlig" en med alla bedövningar du kan tänka dig..en med liiiiiiiiiite lustgas och mest syrgas...*de luras*... Själv var vi på ngt. sk. studiebesök innan Alexander.. gav oss inte så mkt mer än att man fick se hur det ser ut..Synas i veckan? kram

    SvaraRadera

Kul att du vill säga något!
Det visar att du engagerar dig i det jag skriver o det gör mig happy happy.