torsdag, september 10, 2009

Idag är ingen bra dag

Är supertrött, mår illa och har lite molvärk i magen.
Fick till och med ställa in en myslunch med Alex som jag hade inplanerad, och vi har inte setts på flera månader. Så tråkigt!! Men ska ta det nästa vecka.
Ska masa mig iväg till frissan sen.
Hade det inte varit för ett bröllop vi ska på på lördag så hade jag skjutit upp tiden.
Men så som jag ser ut så kan jag bara inte det.
Kan ju ta en före och en efterbild sen så kan ni bedöma. Och se om det blev mörkt eller ljust!
Jag har bestämt mig nu för hur jag ska färga det!
Oj vad detta inlägget blev tråkigt och neggigt... Jaja, det är ju så jag känner mig så det är ju passande. Haha.
..
..
Ja., lite kan jag skratta i alla fall jö.

1 kommentar:

  1. hoppas det snart känns bättre!! det går verkligen upp och ner med ork och humör under senare delen av graviditeten har jag märkt =)
    spännande med frisörbesöket!

    kram

    SvaraRadera

Kul att du vill säga något!
Det visar att du engagerar dig i det jag skriver o det gör mig happy happy.