torsdag, september 17, 2009

it´s a girl!

Jaha, så att.... Flicka. Eller?
Idag sa hon det.
-"156 slag, det är nog en liten lillan".
-"Jaså tror du det?", var min snabba motfråga.
-"Nej, jag vet inte", sa hon snabbt och log.
Åhhh.
Hm, nu är jag ännu mer förvirrad.
Men det får bli vad det blir, bara det går bra allting.
En del i vår närhet frågar vad vi helst önskar oss.
Jag tycker det är ett mirakel bara att kunna producera en bebis så jag önskar mig inget annat än en bra förlossning och att det ska ha 10 fingrar och 10 tår typ.
Sen, om vi får önska så skulle det bästa vara att bli gravid igen och få en av varje.
I vilken ordning de kommer spelar mindre roll tycker jag!

3 kommentarer:

  1. Och vår hade 130 slag. Tror såklart på en pojk =)

    SvaraRadera
  2. Nej men gud! Så får inte barnmorskan säga!! Jag hade blivit jätteirriterad. Tänk om man verkligen inte vill veta vad det blir för kön. Buuu. Tack för tipset om nässprayet. Det ska jag testa! KRAM

    SvaraRadera
  3. BM vet att jag vill veta. Annars hade hon inte uttalat sig =) Jag har världens bästa barnmorska, så ingen skada skedd för oss =)

    SvaraRadera

Kul att du vill säga något!
Det visar att du engagerar dig i det jag skriver o det gör mig happy happy.