fredag, september 11, 2009

It´s me and the chipspåse ikväll

Och katterna förstås. Jeje jobbar.
Fredagsmys själv är inte riktigt samma sak. Men men, så är det.
Imorgon blir det bröllop; ett par kompisar ska slå till!
Det ska bli najs med baluns =)
Avfärd hemifrån redan vid 12-snåret. Ceremonin börjar kl 13.
Kläderna hänger framme, (lyckades komma i en klänning som jag haft på ett bröllop tidigare) och handväskan packad med Rennie, puder och Alvedon.
Och det blir finskorna imorgon.
(Alltså fin-skorna. Inte girls från Finland.)
Men nu- chips och TV och klappa katterna.
Tjo flöjt

2 kommentarer:

  1. 11 sept är hemskt för många men för mig ett bra datum också, jag och Sofia åkte jorden runt. Vi startade faktiskt den 11 sept för exakt två år sedan! Känns bra att det finns positiva saker på det datumet också :)

    SvaraRadera
  2. Nu har vi fyllt på www.shimmer.nu med Disp, Joico och Urban Couture! Kika in och berätta hur du tycker det ser ut!

    SvaraRadera

Kul att du vill säga något!
Det visar att du engagerar dig i det jag skriver o det gör mig happy happy.