tisdag, september 08, 2009

Jag har magmuskler

Japp.
Det sa barnmorskan idag när vi var på kontroll och det etsade sig fast i mitt huvud.
Hennes mening:
-"Där har vi magmuskler på båda sidor om magen".
Hon sa det med lite förvånad röst. Eller inbillade jag mig det?
Ja, jag blev i alla fall förvånad själv och frågade Jeje om han hörde vad hon precis sa.
Jajemen... höhö.
Allt var prima. Hjärtljud 152. Min viktuppgång... Vem bryr sig?
Ja ok då, 17 kg sammanlagt. Vill helst hålla mig härikring nu och inte gå upp så mycket mer så ska kanske skära ner på "En delicatoboll om dagen gör gott i magen". Men jag har ju magmuskler kvar. Inte illa!
Ikväll är det dags för tredje och sista Föräldrautbildningen.
Ska vila en stund nu innan det är dags att ge sig iväg på den.
xo

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kul att du vill säga något!
Det visar att du engagerar dig i det jag skriver o det gör mig happy happy.