måndag, september 14, 2009

Jag=Hollywoodhemmafru?

Näver Äver att jag skulle kunna vara Hollywoodhemmafru.
Vem skulle jag umgås med då?
Inte Anna Anka i alla fall-
Gift med Paul Anka.
Jag trodde han hade trillat av pinn för länge sen. Där ser man.
Tror Herr o Fru Anka minsann går till samma plastikkirurg.
..
..
Allvarligt. Jag hade verkligen inte passat in i den där miljön, även om pengarna och suset och duset säkert är kul på sitt sätt.
Tacka vet jag småstaun. Här kan jag tänka mig att vara hemmafru.
Jag jobbar på det.- köper Triss så jag tror att Svenska Spel snart kan anställa ytterligare en med hjälp av intäkterna på mina köp.
För bövelen!! Kom på att jag har en oskrapad i börsen!!
Här ska skrapas!
hej svejs

2 kommentarer:

  1. Man ska lära sig något nytt varje dag! ;)

    Pssssst - missade första avsnittet idag - var det något att ha? Min kära pojkvän visade mig ett klipp om den där Anka-damen. Herregud! :)

    SvaraRadera
  2. Missade och missade... Jag älskar att gotta mig i andras liv och gör du det också så titta för tusan. Men du får inte vara överkänslig mot IQ-befriade hemmafruar som spenderar 16 000 dolares på smink. I månaden.

    SvaraRadera

Kul att du vill säga något!
Det visar att du engagerar dig i det jag skriver o det gör mig happy happy.