tisdag, september 01, 2009

Min utstyrsel var poppis


Hemma nu, och jag klarade hela dagen på jobbet i finskor.
Har till och med fått höra "vad fin du är idag". Och så tjockis förstås. Najs =)
<----- Hade ju nya kläder från H&M idag på mig. Älskar blusen och leggingsarna är ursköna. Obs! Obs! Det är inte jag på bilden. Var inte fotogenisk idag så efter tio bilder - usla- så kom jag på att jag kan ju sno denna från hm.se och visa. Länk till utstyrseln finns här

Hemma nu och inväntar på att vi ska gå på Föräldrautbildning del 2.
Om jag inte minns fel ska det handla om smärtlindring idag.
Jag som är så smärttålig är inte orolig för just den biten faktiskt. (jag är inte ironisk här, jag är gravallvarlig.)

Jeje och jag ska köpa med fika denna gången. Undrar om alla älskar delicatobollar lika mycket som jag?? Kan ju köpa det och nånting annat också. Längtar redan till fikat höhö.

2 kommentarer:

  1. Jag trodde jag var smärttålig, men när jag fick smaka på förlossningssmärtan då tog jag tillbaka allt vad smärttålig heter..... Alla hanterar ju smärta olika så det är ju inte säkert du upplever det fruktansvärt! massa lycka till inför den mäktigaste livsupplevelsen man kan få! Ta hand om er!

    SvaraRadera
  2. När fy jag vet... Försöker intala mig att inte tänka på det bara... =)

    SvaraRadera

Kul att du vill säga något!
Det visar att du engagerar dig i det jag skriver o det gör mig happy happy.