fredag, september 25, 2009

Mysfredagen inte över

Enligt klockan är fredagen över snart. Men inte för vår del. Inte riktigt än.
Vår kväll har varit underbar.
Vi åt gott. Jeje är en mästerkock. Lagade till nåt med fläskfilé och champinjoner, såsigt värre (grädde så klart) med färsk pasta till. Såå gott var det!
Sen tittade vi lite på tv, och nu har vi sett The Code. Helt ok film (jag tog en liten nap mitt i filmen men kunde ändå hänga med sen).
Nu är filmen slut och snart är det dags att krypa ner i sängen.
Pyret har varit igång idag. Sparkat och haft hicka om vartannat. Full rulle!
Tänk att du snart ska komma ut till oss, du lill* Skrutt.
That´s all folks: Hörs imon,
xo

4 kommentarer:

  1. Oooh, så tjock du är! Jag tyckte allt du var lite för tjock när vi sågs igår ;) Så fin! Jag tror ändå inte på att jag ska bli så stor. ICKE!

    SvaraRadera
  2. Inte så mycket att göra åt det du. Man styr liksom inte över det om man säger så =) Jag är stolt över min mage!

    SvaraRadera
  3. men fia... du är väl inte tjock!! det är ju pyret som gillar stor swimmingpool... ;D

    SvaraRadera
  4. TACK Anonym =) Jag tycker också att tjock och gravid är två helt skilda saker. Kram på dig

    SvaraRadera

Kul att du vill säga något!
Det visar att du engagerar dig i det jag skriver o det gör mig happy happy.