fredag, september 18, 2009

Nyttig (-are)

Har verkligen ansträngt mig idag.
Har inte ätit någon glass alls, och ingen delicatoboll.
Har fikat två gånger (bara). Då ätit två chocolate chips cookies. Substitut för delicatobollen. (Don´t ask) och en havrekaka.
Skinkpaj till middag.
Med SALLAD.
Ja, man får börja skära ner lite successivt, inte chocka kroppen.
Nu fredagsmys.
Men var är tilltugget?
Ja, just det.
Har ju morötter i kylen.
Mums! ( Ja faktiskt MUMS. Men en chokladbit hade inte skadat. Tur att vi inte har hemma, för jag är för lat för att gå till affären nu)
Så, have a nice fredagsmys.
Missa inte Dirty Dancing nu vid 22 =)
..
..
PS. Jag är hungrig.

1 kommentar:

  1. Jag blev faktiskt lite peppad av ditt kolhydratsnack och var riktigt nyttig idag. HELA dagen.

    Tro mig. Jag har testat ALLT mot halsbrännan. Losec funkar bäst för mig.

    SvaraRadera

Kul att du vill säga något!
Det visar att du engagerar dig i det jag skriver o det gör mig happy happy.