onsdag, september 16, 2009

Prestationsångest har jag för er läsare

Har kommit på mig själv med att kommentera en del inlägg på andras bloggar.
Kända, välbesökta och stooora bloggar.
De är roliga, coola, modemedvetna och bara sådär.... häftiga liksom.
Så slog det mig nyss:
Amen, de kanske ser min länk och tittar in hos mig??
Och de kommer att skratta åt mig!
Som Tomten i julverkstan kommer de sitta och skratta och ta sig för magen och tänka: "Hahaha tror hon att hon är rolig och cool eller?"
..
..
Nä, det tror jag inte. (Jo ok da, lite kanske)
Men visst, lite önskar man väl att man hade varit sådär slängd i käften som Spiderchick eller som Anna, som alltid hittar de rätta orden och bara är naturligt roliga.
Jag kan ibland också önska att jag fick hem paket med grejer som ska recenseras. Gratisgrejer. Det hade ju varit najs.
Men det krävs nog lite fler läsare för det va?
Men jag måste ändå säga att jag är glad över de 15 som följer mig. Och glad över de 11000 besökare jag haft hittills.
Det är fantastiskt att ni vill läsa mina tankar i ord.
Tack för att ni finns!

1 kommentar:

Kul att du vill säga något!
Det visar att du engagerar dig i det jag skriver o det gör mig happy happy.