söndag, september 13, 2009

Reflektioner från klädpartyt

1. Det var fina kläder. Ja det var det faktiskt.
2. Mest till barn. Inte lätt att köpa när man inte vet varken storlek eller kön.
3. Det var dyra kläder. Funderade på en klänning till mig själv... Men plysch?? Tror man tröttnar. Och det är inte bra att tröttna när ett plagg kostar 500:-...
4. Plaggen mest i brunt och oranget. Klänningen var dock rosa.
5. Det var trevligt. Mycket trevliga kvinns där!
6. Det var god fika. Mums! Frallor med gott pålägg och hembakat!
Ja, det var najs. Mycket barnprat. Jag fick nästan samma frågor som igår, typ "Vet ni vad den ska heta?", "Hur länge är det kvar nu?", "Mår du bra?" och så. Och ja vi vet vad den ska heta om det blir en tösabit, men inte om det blir en kille. Det är typ 6 veckor kvar och jag mår ok men har skitont men tar det för man vet ju vad det beror på. And so on. (Nämnde inget om hemorrojderna och halsbrännan och den konstiga knölen jag hittat i mellanstaden och allt annat kroppsligt som blivit förändrat. Det är väl inte riktigt vad folk förväntar sig att höra precis och jag var inte in the mood för att chockera dom, varken igår eller idag)
Och dra på trissor!!!! Jag köpte inget. Jag tittade på tyst när hon som kom med kläderna visade, pratade och gav tvättråd och jag åt min fika.
Nu är jag inte ens hungrig så det blir inte middag idag. Jag orkar inte trycka ner mer! Stackars Pyret. Frallor och ananaskaka, chips och nötchoklad har den fått äta idag. (Jag ljuger inte Kicki hihi)
Nu ska jag kolla in 8:an, se om jag sett det avsnittet som visas av Morden i Midsomer.
c ya!
xo

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kul att du vill säga något!
Det visar att du engagerar dig i det jag skriver o det gör mig happy happy.