måndag, september 28, 2009

Snart blir vi tre!

Och vi vet ju alla: Alla goda ting är... just det: TRE!
Eller ja, fem om man räknar våra sisar =)

Det är inte långt kvar nu.
Om man tittar på omröstningen tror majoriteten att Pyret ska komma nån gång mellan 21/10- 1/11.
Själv tror jag den 16:e.
Vet inte varför men det datumet kom liksom flygande in i min hjärna härom dagen.
Så den 16:e är jag inställd på.
Ni har fortfarande ett par dagar på er att lägga in vad ni tror!
Överst i bloggen på höger sida ---->
Sen är det bara att vänta vänta vänta!

5 kommentarer:

  1. Den 29e har jag ju saft till dig =) Kram Kram

    SvaraRadera
  2. jag vill med ha saft den 29:e!

    SvaraRadera
  3. Haha, jag fick också ett datum inflygandes i huvudet ang min förlossning. Jag hör av någon anledning röster i mitt huvud som säger den 27 dec. Jag är beräknad till den 11 jan så det ska bli intressant :) Lycka till!

    SvaraRadera
  4. Åhh, vad häftigt :) själv får jag hålla ut till 14 januari... hihi... fast vem vet, kanske kommer den redan innan nyår....
    Första gångs-graviditeter drar ju ofta ut på tiden, min mamma födde mig 2 veckor efter BF... :O så troligast är ju att det blir ett 2010-barn ;)
    kramar

    SvaraRadera
  5. Ja det är ju vanligast bland 1a gångsgraviditeter. Men man vet aldrig =) Du kanske får på min födelsedag då- 26 jan... =) kram!

    SvaraRadera

Kul att du vill säga något!
Det visar att du engagerar dig i det jag skriver o det gör mig happy happy.