onsdag, september 16, 2009

Vågen och applåder åt Försäkringskassan

Allvarligt. Jag har bara hört skit om FK.
Har inte haft med dom att göra tidigare (peppar peppar) men nu börjar det ju bli dags att planera föräldrapenning.
Mailade en fråga på deras hemsida.
Fick svar efter tre minuter!!
Jag skojar inte. Ett personligt svar. Snabbare än blixten.
Så snabbt svar får inte ens nån som ringer mig HAHA.
-"Gud vad bra, detta måste lyftas fram", tänkte jag.
Så därför skriver jag om detta på min oerhört välbesökta blogg så att så många som möjligt kan ta del av det här.
Ring dom inte, och stå i kö: MAILA.

1 kommentar:

  1. Jag har också bara positiva kommentarer om FK! Blev sjukskriven innan förlossningen och 1 vecka efter jag skickat in mina papper hade jag pengar på kontot!! Hade väntat mig att det skulle ta flera månader efter vad man har "hört"...

    SvaraRadera

Kul att du vill säga något!
Det visar att du engagerar dig i det jag skriver o det gör mig happy happy.