fredag, september 04, 2009

Weird

Känns konstigt. Nu ska jag inte jobba på typ 1 1/2 år...
Eller jo, jobba ska jag ju, hemma typ hemmafrujobb... men inte gå till något 8-17 jobb.
Mycket märklig känsla att städa skrivbordet och göra det sista på jobbet.
Och sen bara... gå därifrån.
Men samtidigt var det ju skönt. Nu ser jag fram emot att ladda inför Pyrets ankomst!
Tyvärr kan man ju inte sova in tid, typ flex, annars hade det varit bra om jag hade haft en bank att ta av sen.
Typ sova 100 timmar nu som man kan ta ut i flex sen. Höhö men det går ju inte. Tur att jag har en så hjälpsam man som jag har. Är säker på att vi kommer lösa allt tillsammans sen, även sovandet.
På tal om det, nu ska jag nog vila en stund.
Ni får ha en supermysig fredag!
xo

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kul att du vill säga något!
Det visar att du engagerar dig i det jag skriver o det gör mig happy happy.