onsdag, september 23, 2009

Yey jag är mig lik!

Idag när jag gick upp mot stan knackade det från en bil som stod vid trottoaren. Det knackade på rutan, alltså från bilen som stod still.
Det var C´s föräldrar-
C och jag gick mellan- och högstadiet ihop.
Hennes föräldrar kände alltså igen mig.
Efter 20 år.
De vinkade glatt och jag log brett och vinkade tillbaka så gäddhänget flög fram o tillbaka.
(Tur jag hade långärmat.)
De såg att det var jag. Jag ser ut som jag gjorde när jag var 15. Yey!
Inga ålderstecken här inte! (Som syns utanpå i alla fall.)
Made my day!

3 kommentarer:

  1. hehe, alltid lika kul att läsa din blogg!
    Min är inte lika rolig men den heter
    http://fyraottossons.blogg.se
    om du vill kika in

    Marika

    SvaraRadera
  2. Vad kul att du tycker det =) Självklart ska jag kika in på din. På en gång =)

    SvaraRadera
  3. haha ja det är ju bra betyg det ;-)

    kram

    SvaraRadera

Kul att du vill säga något!
Det visar att du engagerar dig i det jag skriver o det gör mig happy happy.