tisdag, oktober 06, 2009

Barnmorskan idag!

Varit på rutinkoll idag.
Allt bra.
Pyret låg och sov <3
132 slag och mitt blodtryck var bra. Skönt!
Pratade om hur graviditeten varit, om hur vi förväntar oss förlossningen mm.
Det närmar sig med stormsteg nu!!!
Känner mig trött och slö idag så har vilat.
Ska snart ta en kaffe, sen blir det nog vila igen!
Ikväll är det ett avsnitt av Hell´s Kitchen- det kan jag inte missa!
Önskar jag hade orkat och kunnat ta en promenad. Ser ut som en underbar höstdag med skinande sol och klarblå himmel. Ni som kan- ge er ut!!
xo

4 kommentarer:

  1. Åh! det låter bra :D
    jag o zaga har varit ute o promenerat, skönt. så jag förstår att du me är sugen!

    SvaraRadera
  2. Ja nu e det inte lång tid kvar... så spännande! Hur har du det i veckan? Jag kan titta bort till dig med lite fika om du inte vill ge dig ut! Kram...

    SvaraRadera
  3. Härligt att det gick bra :)
    Det gjorde mitt besök i fredags också, alla värden låg mitt på kurvan :)
    Ska gå på en föräldrakurs i november också, undrar hur det blir...
    kramar

    SvaraRadera
  4. Underbart Tova! Jag är säker på att det kommer bli bra på FK i november för dig!
    Miia: Jaa gärna! =) Vi kan se i veckan. Vissa dagar är bättre än andra, så låt oss ta en sån dag!
    Kram på er!

    SvaraRadera

Kul att du vill säga något!
Det visar att du engagerar dig i det jag skriver o det gör mig happy happy.