tisdag, oktober 13, 2009

Besök hos barnmorskan idag!

Varit hos barnmorskan idag.
Pratade om allt från bindor, emlakräm, blodvärde till vaccinering.
Hjärtljudet låg på 152 idag, och mitt blodtryck på stabila 130/80.
Vi har en tid inbokad nästa tisdag också, men som jag sa till BM idag:
jag tror Pyret vill titta ut till helgen!
Men vi får se...=)
Ikväll ska vi på middag och få lasagne.
På australienskt vis?? Eller lasse är alltid på ett vis kanske- italienskt?
Nu ska jag vila en stund så jag inte somnar vid middagen!

2 kommentarer:

  1. gå in på babyproffsens hemsida, där kan man signa upp sig och sedan gå till butik och hämta ut en hink

    SvaraRadera
  2. hoppas pyret vill ut i helgen! det är ju inte så skoj att bara gå och vänta nu på slutet :-)

    kram

    SvaraRadera

Kul att du vill säga något!
Det visar att du engagerar dig i det jag skriver o det gör mig happy happy.