torsdag, oktober 08, 2009

Dagens...

Outfit:
Efter att ha lallat runt i mysdress till fem duschade jag och tog på mig ett par rena (nyinköpta) mysbyxor och en ren top med tunika över. Kändes lagom soft. Alltså, jag kommer knappt i nåt annat än mysbyxor nu. Jag har en sån här, från H&M. Underbart skön!
..
Humör:
Det har varit på topp! Pyret har sparkat som attans, pappa Jeje har tagit hand om mig och ja... Det har varit en mysig och bra dag och då har man ju ingen anledning att inte vara glad.
..
Ord:
Äter vi nåt annat än falukorv nuför tiden? Pyret kräver. Idag blev det Stroganoff.
..
Projekt:
Raka benen. Börjar bli svårt att nå ner nu. Pallen i duschen underlättar lite. Man vill ju liksom inte komma in på förlossningen som en gorilla så kroppsbehåringen är en sak jag försöker hålla efter. Och jag har en del att hålla efter om man säger så.
..
Vattenstånd:
Jag är jätte-jätte-jättesvullen, fylld av vatten. Undrar om huden kommer bli helt slapp sen.....? Typ hela jag= gäddhäng. Kommer kunna dra ryggskinnet över huvudet?? Näää så illa är det nog inte, men tanken har slagit mig.
..
Nyhet:
Nu har det varit tyst om svininfluensan ett tag så Aftonbladet blåser upp det och berättar att 160 elever insjuknat i Skellefteå. (Läs här om du vill) Imorgon kommer vaccinet. Rusning??

2 kommentarer:

  1. LYCKA till med er bebis, båda två!! Den nya världen väntar runt hörnet om några veckor :))

    SvaraRadera

Kul att du vill säga något!
Det visar att du engagerar dig i det jag skriver o det gör mig happy happy.