måndag, oktober 19, 2009

Hej måndag morgon!

Ja, för mig är det fortfarande morgon.
Idag är en sån dag som jag skulle kunna sova bort.
Är såå trött.
Men men!
Vi steg upp vid 10 idag ändå.
Jeje ska jobba sen och innan duschen tog han in balkongmöblerna och vi gick ner i källaren med det.
(jag höll upp dörrrarna, det var mitt ansvarsområde ;) )
Snart ska vi ha fika här, sen ska jag skjutsa honom till jobbet och jag själv är bjuden på middag ikväll. Naaajs =)
Hoppas ni har en bra måndag!
(Nån mer än jag som kommer sakna Hollywoodfruarna ikväll?? =))

4 kommentarer:

  1. nu är jag hemma och allt gick bra :-)!

    jag kommer definitvt sakna fruarna ikväll!!!

    kramar

    SvaraRadera
  2. din dag har nog varit roliga än min...har haft en riktigt grå måndag....men imorgon är en annan dag.

    SvaraRadera
  3. p.s hoppas bebin kommer på onsdag( den 21.10) då fick jag min första för 22 år sedan och hon blev en riktigt lyckad en.. : )

    SvaraRadera
  4. Då siktar jag in på 22:e nu =) Hoppas du får en bra dag imorgon. Livet går ju upp o ner. Kanske bra det. Man uppskattar de bra dagarna mer då... om man ska se det positivt och det ska man försöka med =)

    SvaraRadera

Kul att du vill säga något!
Det visar att du engagerar dig i det jag skriver o det gör mig happy happy.