onsdag, oktober 07, 2009

Klappa händerna när du är riktigt glad

1) FK ringde.
Mycket trevlig handläggare. Pengarna på väg in på mitt konto.
Man ska inte ropa hej förrän man är över bäcken men inte heller måla fan på väggen innan han är där. Ta det som det kommer helt enkelt. Allt löser sig ju verkar det som. Onödigt att oroa sig

2) Solen skiner idag
och även om jag inte orkar gå ut så är det upplyftande att det inte regnar

3) Jeje är ledig idag och imon.
Mys!

4) Möblerna kommer imon.
Det sista till Pyrets rum (ska ta foto sen och visa er)

Idag är en sån där dag så, hade jag kunnat, hade jag hoppat jämfota upp och ner och klappat händerna åt livet.

1 kommentar:

  1. Åh, då blir jag lite lugn när jag får höra att folk får sina pengar. Jag har nästintill ställt in mig på att inte få några. Man väljer gärna att tänka negativt för att slippa bli besviken. Grattis iaf=)

    SvaraRadera

Kul att du vill säga något!
Det visar att du engagerar dig i det jag skriver o det gör mig happy happy.