lördag, februari 27, 2010

Napp

Det är inte bara Elin som älskar nappen för tillfället.
Jag kan inte fatta att vi inte låtit henne sova med den tidigare (jo anledningen var att vi trodde att hon skulle gråta varje gång hon tappade den och vi skulle få gå upp och ge henne den en gång i halvtimmen).
Jag började ge henne nappen i förrgår natt och då sov hon först 19-01.
Gav henne nappen och hon sov vidare 01-07.
I natt sov hon först till 03 och då gav jag henne nappen och hon sov vidare till 08.
Inget tapp av napp, inget gråt. Bara sömn.
Skönt för Elin.
Skönt för föräldrarna.
Det finns ett ordspråk som säger:
"Glad mamma-glad familj"
eller nåt liknande.
Utsövd Fia-Glad Fia-Glad familj

3 kommentarer:

  1. Just nu lottar jag ut en bärsele på min blogg för barn mellan 1-5 år. Tävla du med, www.lillmian.se

    SvaraRadera
  2. Åh vad härligt :) sådana nätter vill jag också ha, hihi.
    Synd bara att Elliot VÄGRAR ha napp... men skam den som ger sig, haha...
    Hoppas ni får en fin kväll!

    SvaraRadera

Kul att du vill säga något!
Det visar att du engagerar dig i det jag skriver o det gör mig happy happy.