fredag, februari 26, 2010

Samarbete









Jag har påbörjat ett nytt samarbete med ett företag som heter Styleimport.
Min förhoppning är att jag ska kunna ha lite tävlingar med fina priser till mina söta läsare.
Jag ska i alla fall få en jättefin gåva av dom; ett munstycke till kranen, ett sånt där som lyser rött eller blått beroende på om vattnet är kallt eller varmt. Recension kommer senare.


<---- ett sånt här!












Kul och cool pryl.
Besök deras hemsida Styleimport (<--länk!)
Dom har massor med roliga saker!

2 kommentarer:

  1. Så coolt! Men just nu behöver jag ingen extra utrustning för att få färgat vatten ;-)

    kram

    SvaraRadera
  2. Är jag dum nu- jag fattar inte ??

    SvaraRadera

Kul att du vill säga något!
Det visar att du engagerar dig i det jag skriver o det gör mig happy happy.