tisdag, mars 30, 2010

Belöning utlovas!

Jag har ett stort problem och det gäller flytten från blogspot till .com.
Det enda jag egentligen gjorde var ju att byta domänadress.
Hade jag varit smart hade jag ju gjort en back up på bloggen innan flytten, men...
Det gjorde jag ju inte.
Skit i det nu, gjort är gjort.
Pinsamt värre så har jag ju som ni vet en tävling som pågår, ihop med Barnparadiset.
Och alla mina gamla kommentarer är borta...
Ja, ni förstår vart jag vill komma, eller hur??
Jag har kontaktat blogger och letat efter info angående cachade sidor och annat som jag inte fattar ett skit av egentligen. Blogger verkar ha problem med detta.
Så nu till min fråga:(man vet ju aldrig, lika bra att fråga)
Någon som möjligtvis kopierat kommentarerna till tävlingen??
Till exempel ni som själva brukar ha tävlingar- det är ju nåt som vi vet kan hända: att man kopierar deltagarna för att maila dom med egna tips om tävlingar osv...
Har ni kopierat kommentarerna som skrevs innan den 25/3 till inlägget http://fiaeklund.blogspot.com/2010/03/tavlingsdags.html
?
Ni får en present av mig om ni kan hjälpa mig och mailar mig dessa kommentarer, om ni har kopierat dom eller hittar dom på nätet på nåt vis.
Har du bara mailadresserna till de som kommenterade innan den 25/3 så hjälper det mig också!!
(INTE dessa 8 kommentarer som nu finns till inlägget utan de gamla, som sagt, som fanns innan 25/3. Det rör sig om ett femtiotal cirka.)
Snälla någon...
UPDATE: Tävlingen är avslutad och jag behöver inte just de kommentarerna. Det ordnade sig med att de flesta (alla??) kommenterade på nytt. Men har ni tips på hur man kan hitta de gamla kommentarerna: hör av er!

4 kommentarer:

  1. Gud så jobbigt!!

    Hoppas du får tillbaka dom!!!

    SvaraRadera
  2. Men vilket skit!
    Hoppas nån kan hjälpa dig....tyvärr kan jag inte alls....önskar jag vore en hacker ibland när nåt sånt här händer =)
    Hoppas det löser sig!
    Kram

    SvaraRadera
  3. Nu har du det inte lätt Fia!!!!!! Kan du inte be folk att delta igen - jag tror att de FLESTA människor försår- utan att ta illa upp!! ;) kram

    SvaraRadera
  4. Hej Fia, Tyvärr kan jag inte hjälpa dig. Jag håller med Love and be proud - håll tävlingen igen. Inga sura miner tror jag.


    Jag lyckades bli lurad idag på jobbet...suck.
    kram

    SvaraRadera

Kul att du vill säga något!
Det visar att du engagerar dig i det jag skriver o det gör mig happy happy.