onsdag, mars 17, 2010

Hello

Nu är det ju förmiddag och vi har precis druckit lite kaffe och planerat dagen.
Elin ska äta om en liten stund, sen ska jag ta en dusch och sen bär det av.
Mot Sherwoodskogen!
(Ja Farmor, vi ska utåt byn idag, och tänkte överraska gamla-mormor och -morfar.
Kul kul!)
Solen skiner tyvärr inte idag, men för att vända det lite positivt så får jag vara glad över de fina dagarna vi har haft här som gett mig solsken i blick och träningsvärk i benen så jag kan behöva en dags vila från långpromenad.
Ha en underbar onsdag och stay positive!
xoxo








Ett par dagar sedan, men denna bilden funkar idag också.
Elin övar för fullt på att vända sig.
Snart är hon i rullning!

2 kommentarer:

  1. Hälsa mormor och morfar från mig! :) och gosa sötungen! <3

    SvaraRadera
  2. Vilken underbar liten sötis du har! ^^ Ett riktigt charmtroll!

    SvaraRadera

Kul att du vill säga något!
Det visar att du engagerar dig i det jag skriver o det gör mig happy happy.