lördag, mars 27, 2010

Hello!

Jag kunde somna igår kväll, trots att jag sett Saw VI.
Det var inte nån fara faktiskt. Den var otäck, det ska man inte sticka under stolen med, men inte som vissa av dom andra Saw-filmerna.
Den var klart sevärd för dom som gillar denna genren och definitivt för dom som sett de tidigare filmerna.
Som vanligt får man svar på vissa frågor, och som vanligt slutar den med att det kan komma en fortsättning.
Nån som vet om en sjua är på g? (Saw VII alltså)

Bröllopsfotografen var ok.
Ok för att vara svensk humor.
Eller humor slash drama kanske man kan kalla den istället.
Jag älskar Kjell Bergqvist och Tuva Novotny så de gör ju filmen en del,
men den var söt på nåt vis och den speglar faktiskt verkligheten bra också.
Det är så här det är. Tanken i alla fall, sen kanske inte gemene man beter sig sådär i verkligheten.
Nog sagt. Ska inte avslöja för mycket för det finns ju de som inte sett den!
Jag kan rekommendera båda dessa till lördagsmyset.
Ät dock inte samtidigt som du kolla på Saw-filmen. Något magstark, särskilt i början...

Hej hopp så länge!
Nu blir det frulle här.

2 kommentarer:

  1. Tack för recenssionen. Saw it is. Och Saw sju är på gång - that much I tell you :)

    Jag hänvisar dig till denna eminenta skräckfilmssida:
    http://www.shocktillyoudrop.com/films.php?id=11206

    SvaraRadera
  2. Fantastiskt! Tack för tipset!

    SvaraRadera

Kul att du vill säga något!
Det visar att du engagerar dig i det jag skriver o det gör mig happy happy.