onsdag, mars 24, 2010

Jag commer

JOmen visst!
Jag har gjort en Spiderchick och har nu en egen domän.
*säger det med Carl-Janröst* "Egen domän".
mammafia.com
http://www.mammafia.com/
Både med och utan www. funkar.
Jag är ju mamma. Jag heter Fia.
Min blogg handlar ju om mitt liv som nybliven mamma.
Jag kommer för alltid heta Fia.
Så gick mina tankar när jag skulle klura ut namnet på adressen.
And mammafia it is!
Vad tycker ni?
Ni som har min gamla adress inpräntat i huvudet:
Ni omdirigeras direkt från den gamla sidan till den nya.
Guuuud så fiffigt. Eller hur??!!
Men lägg gärna mitt nya namn på minnet.
mammafia.com
Toodles!

6 kommentarer:

  1. Perfekt namn!!!!! :) Men vet du man dirigeras inte hit från blogspoten ....jag klickade mig hit! ;) kram

    SvaraRadera
  2. Coolt! Bra namn =)
    VArför har man en egen domän?
    *sussomärvärdelöstpåsånthär*

    SvaraRadera
  3. Vad kul att ni gillar namnet!
    Hur menar du med att man inte dirigeras: funkar det inte??
    Ja Sus; varför? Främst ville jag byta adress eftersom jag inte längre vill ha mitt efternamn synligt, som jag hade i den tidigare adressen. Sen vill jag ha ett kortare namn som är lättare att komma ihåg. Med blogspot-bla-bla blir det så långt namn ju!

    SvaraRadera
  4. Go´morron...gäääääsp fick gå upp 5.20 :( jag är helt slut...

    Det är samma tävling ;) bara en påminnelse.

    Det jag menar är att man inte hamnar automatisk i din nya blogg utan man måste klicka sig fram, allstå i den adress/länk du lämnat i inlägget för att hamna här! ;)

    SvaraRadera
  5. TACK Chili, vad kul att du tycker det!
    Och LABP, tack, då vet jag det. Det kan vara för att det stod att det kan ta tre dagar innan den nya är helt "klar". Kom på det sen =)
    Ha en underbar dag, trots trötthet. Snart helg!! Kramar till er!

    SvaraRadera

Kul att du vill säga något!
Det visar att du engagerar dig i det jag skriver o det gör mig happy happy.