måndag, mars 15, 2010

Kväll

Japps.
Så var det kvällen.
Shit vad denna dagen gått fort (också).
Det har varit fullt upp hela dagen. Hela förmiddagen var Elin och jag ute i friska vårluften.
Såå himla skönt!
Först en promenad med Ellen och hennes snälla mamma.
Elin fick gröt av dom som Ellen inte äter, som jag ska prova ge Elin när det är dags sen (om typ en månad!).
Sena eftermiddagen ägnade jag åt städning. Dammade nästan hela lägenheten och imorgon ska Jeje fortsätta med dammsugning och moppning.
Jag ska ge mig på resten av dammandet och sen har vi sju garderober i hallen som behöver en genomgång.
Kanske om jag tyar att jag ger mig på dom.
Får se imon!
Men först har vi ju en kväll här framför oss med bland annat dragning av vinnare och sen TV-mys.
Hörs snart igen!

3 kommentarer:

  1. Fort! Du hinner bara dra några andetag så bäben vuxen ;-)

    Kramisar!

    SvaraRadera
  2. Kikar tillbaka! Fin blogg du har. Ja, jag säljer barnens alla kläder på Tradera så fort de växt ur dem. Gillar att shoppa och det är ett bra sätt att finansiera det ;-). Dessutom har jag en flicka och en pojke så de kan ändå inte ärva av varann. Jag nämner oftast på bloggen om jag har något ute. Så håll utkik där om du vill :-)

    SvaraRadera
  3. Tack! Och tack för tipset, då ska jag hålla utkik =)
    Kram till er!

    SvaraRadera

Kul att du vill säga något!
Det visar att du engagerar dig i det jag skriver o det gör mig happy happy.