söndag, mars 21, 2010

Morning!

Så underbart att vakna upp och höra regnet smattra mot rutan och Elin som leker med pappa i rummet intill.
Jag vände på steken och somnade om en timme till.
Nu har vi ätit frukost alla tre och löst gårdagens Melodikryss på nätet.
Diska och tvätta sen.
Annars inga större planer.
Ta en prommis med Elin, för nu verkar det klarna upp lite.
Söndag= vilodag.
Denna söndagen i alla fall.
Eller vänta: promenera, diska, tvätta....
Jaja. Typ vila i alla fall.
Hörs om en stund!

2 kommentarer:

  1. Vila inte ihjäl dig ;)

    (och glöm inte fototävlingen, den är i full gång nu :)

    SvaraRadera
  2. Haha nä ingen risk att jag vilar ihjäl mig! Oj shit den HAR jag glömt! Tack för påminnelsen! Ska genast kolla in.

    SvaraRadera

Kul att du vill säga något!
Det visar att du engagerar dig i det jag skriver o det gör mig happy happy.