tisdag, mars 23, 2010

Önskemål

Som de flesta sett:
Jag har haft en enkät.
De flesta tycker att det är bra som det är.
TACK! Det gör mig glad.
Det gör mig också glad att veta att ett par vill ha fler bilder, mer åsikter och nyheter samt mer tävlingar.
För nu när jag vet det, är det lättare att tillgodose era önskemål.
Någon vill ha färre tävlingar. Eftersom det var så få som vill det så hoppas jag de är nöjda ändå. Det är svårt att göra alla glada...

Nu närmar det sig TV-kväll som heter duga!! Från klockan åtta och framåt hittar ni mig i soffan.
Idag med fötterna uppe i soffan under mig, (fryser om fossingarna) och täcke upp till näsan (fryser hela jag ja). Möjligtvis att en liten liten liten chokladbit kommer att slinka ner. Möjligtvis.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kul att du vill säga något!
Det visar att du engagerar dig i det jag skriver o det gör mig happy happy.