måndag, mars 22, 2010

Polare

Idag har Elin och jag varit på tur.
Jag tog bilen och åkte till en av mina äldsta kompisar, som bor på en ö i utkanten av stan.
Tillsammans med ytterligare en kompis och hennes två söta flickor fikade vi och pratade massa.
Jag har känt C sedan vi var 6 år och tycker om henne så mycket! Likaså M som vi lärde känna i 16-årsåldern då vi tre gick i samma gymnasieklass. Vi var ett litet gäng som höll ihop under gymnasietiden. Det är kul att vi fortfarande har kontakt. Det blir lätt att man glider ifrån varandra efter gymnasiet annars. Sprids vind för våg i världen. Det har vi gjort, varit ute i världen på våra håll, men nu bor vi i kommunen igen, och vi har barn allihop nu så det är också en gemensam nämnare som är trevlig. (Det tycker man när man själv har barn)
C´s pojk och man kom också hem efter en stund från dagis resp. jobb så det var kul att se även dom. Har inte sett på flera år faktiskt!
Tack för en trevlig eftermiddag! Hoppas vi gör om det snart igen och att då dom som inte kunde idag kan vara med nästa gång.
Här skulle jag satt in en bild från eftermiddagen men vi hade så hiskeligt trevligt att jag glömde plåta!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kul att du vill säga något!
Det visar att du engagerar dig i det jag skriver o det gör mig happy happy.