lördag, mars 20, 2010

Qwälla

Jaha, så blev det kvällen, bara så där.
Dagarna springer iväg verkligen.
Ikväll ska vi se film. Det är ju tre timmar Stieg Larsson på SVT.
Måste ses.
Innan dess är det Körslaget OCH Jakten på Julia.
Jag kan verkligen inte bestämma vilket jag vill se så det blir nog lite zappande emellan dessa.
Fasen på tal om det: har inte SVT stigit i graderna lite?
Tycker det är en hel del tittbara program nuför tiden där.
Till skillnad mot förr när jag hånskrattade åt de som sa att de följde "bla bla" som går på SVT.
-" Jahaja", sa jag. "Går det på SVT, nä då har jag inte sett det".
Nu jädrar, går det massa bra ju.
Draknästet
Antikrundan
Jakten på Julia (jag vet inte om det är bra, men kan det vara annat?)
Så ska det låta (men det blir sämre och sämre dock tycker jag)
Draknästet
Jaha, nämnde jag Draknästet två gånger?
Men jag kommer inte på fler program jag följer på SVT, det är kanske inte så många dårå, men bra många fler BRA än förr.
Det går ju en del bra filmer där också-
som ikväll till exempel.
Det blir Millenium och en skål med godis.
Nu börjar det =)
Hejsvejs!

2 kommentarer:

  1. Jag kollar på Jakten på Julia jag!

    SvaraRadera
  2. Jo men visst är det så, Svt har vuxit och det ska bli toppen att få se Millenium som serie.....godis till låter ju inte heller så dumt ;)

    Trevlig kväll!

    SvaraRadera

Kul att du vill säga något!
Det visar att du engagerar dig i det jag skriver o det gör mig happy happy.