måndag, mars 29, 2010

Sleepsisar

Här har Elin och jag varit sömntutor och sovit igen!
När hon hade ätit i morse kände jag hur mina ögonlock blev tunga och tittade ner på Elin som redan sov.
Jag slog igen mina blå, och nu vaknade vi båda igen, ett par timmar senare.
Hur gott som helst!
Nu blir det lite lunch, sen eventuellt en promenad eller om den blir senare i eftermiddag.
Ska kika in vädret lite och resonera med tvätthögen om den kan vänta eller måste tvättas idag.
Även disken behöver jag ta ett allvarligt snack med.
Hej på en eller två stunder!

1 kommentar:

  1. Ge mig ditt liv. Min tvätthög ville nämligen bli tvättad 7 gånger i lördags och 8 gånger i fredags. Sen ville diskmaskinerna (jo, vi har två) 2 gånger var i lördags och 1 gång var i söndags. Och alla barn ville gå upp 6. Och mannen ville inte gå upp alls.

    :)

    SvaraRadera

Kul att du vill säga något!
Det visar att du engagerar dig i det jag skriver o det gör mig happy happy.