torsdag, mars 11, 2010

Tävlingsdags!


Våren närmar ju sig med stormsteg
och vad passar då bättre än en tävling med VÅRTEMA?
Hos Barnparadiset hittar Ni lite annorlunda saker för Era underbara, kära barn; träleksaker, barnrumsinredning, sängkläder
och mycket mer, som är svårt att hitta någon annanstans.
Barnparadiset är helt enkelt en butik
med praktiska, bekväma, billiga och färgglada barnartiklar och sängkläder till våra små älsklingar.
Barnparadiset är för tillfället ensam om sitt sortiment av möbler, påslakan och leksaker i Sverige
då Monika importerar dessa saker själv, direkt från producenten.

Du har nu möjlighet att vinna det fina Trädgårdssetet Nyckelpiga!
”Jag är med i utlottningen av Trädgårdsset från Barnparadiset hos Fia

Alla kan vara med!
Det spelar ingen roll om du har blogg eller ej

För 1 lott: Lämna en kommentar tillsammans med svar på Vilka produkter, leksaker saknar du i webbutiken Barnparadiset? Vad kan förbättras i webbutiken? Glöm inte din mailadress.

För 2 lotter: Kopiera även bilden ovan och den kursiva texten därunder och publicera i din blogg
samt lämna ytterligare en kommentar med länk dit för den lotten

TÄVLINGEN AVSLUTAS 18 APRIL KL 20
VINNAREN UTSES GENOM LOTTNING OCH PRESENTERAS HÄR HOS MIG
LYCKA TILL!
AVSLUTAD!

58 kommentarer:

  1. Hej Fia jag deltar gärna! Just nu är vi på jakt efter en Bobbycar- såg att de inte hade det så det får bli det- ;) kram

    SvaraRadera
  2. Vill gärna vara med och tävla, och jag tyckte att Barnparadiset hade det mesta inte mycket att behöva sakna. Men en sak som jag tycker är matsaker, tallrikar glas och dylikt till de små i ex melamin eller annat material som tår att det åker i backen :)
    Tycker annars att det var en väldigt bra webbutik med stort utbud och lätt att hitta det man söker.


    Håller tummarna och hoppas på en massa tur
    Kram Linda
    karlssongranberg@hotmail.com

    SvaraRadera
  3. och här kommer länken

    http://familjengranberg.blogg.se/2010/march/vinn-tradgardsset.html

    Linda
    karlssongranberg@hotmail.com

    SvaraRadera
  4. hej jag är supergärna med och tävlar. är på jakt efter ett trädgårdsset till min dotter, då hennes farfar har en fin gård där han planterar allt från gurkor till meloner. Han älskar trädgårdslivet och jag hoppas att han kan överföra det på min dotter, så det är bäst att börja i tid. Så jag håller tummarna stenhårt för att vi ska vinna!

    Det jag saknar hos barnparadiset är dockor.. tex RUBENS BARN, de är ju helt underbara. Samt lite köksleksaker.. de flesta barn älskar ju att leka "laga mat".. så det hade varit perfekt.
    Hemsidan ser bra ut men jag hade ändrat typsnittet och gjort lite fetare text, för att inte få det att se så "grått och trist" ut. Förövrigt en väldigt fin och lätt sida att hitta sig fram på.

    Självklart länkar jag..

    kram Linda
    fors_linda@hotmail.com

    SvaraRadera
  5. hej jag är med.

    sidan ser jätte bra ut, men hade jag fått välja så skulle den vara lite lättare att snabböverskåda. Samt lite mer "klickar". Antingen i att ändra texten eller ge sidan lite mer personlighet genom färg eller så. Men den är helt okej.
    Saknar mer träleksaker i kökstema.

    MVH JIMMY /// grob_flyer@hotmail.com

    SvaraRadera
  6. och här är länken:

    http://lindet.blogg.se/2010/march/tradgardsset.html

    kram linda
    fors_linda@hotmail.com

    SvaraRadera
  7. HEJ! Jag vill tävla i detta.

    Sidan är skitsnygg tycker jag. däremot så känner jag att man borde kunna få snabbkika lite lättare på vad som finns, med mindre bilder så man kan se många saker på samma gång. Så det hade väll varit det. Att ha lite mindre miniatyrer så man ser mer samtidigt. jag saknar Brio leksaker. Det går alltid hem! =)

    kram sanko
    ( min mail: sandra_fors93@hotmail.com )

    SvaraRadera
  8. halloj! jag är med!

    sidan är fin men jag hade nog gjort den lite flashigare om den var min. så att man får lite "wow" känsla. och lägger fram lite mer "heta varor" så man gör mkt reklam för en viss vara varje vecka/månad... med schyst pris.
    borde sälja lite mer sängkläder.

    håller tummarna!

    mvh nina... ninafors@hotmail.com

    SvaraRadera
  9. Jag deltar gärna i tävlingen, det hade varit roligt att vinna ett trädgårdset till min dotter Alva. Hon brukar springa omkring på trädgården och hjälpa till att kratta i rabatterna och gräva med sina spadar, så det vore extra kul att ha ett eget speciellt litet kit när hon ska hjälpa till där ute.

    Jag tycker butiken har det mesta men saknar lite mat saker som tallrik, muggar, nappflaskor, bestick m.m.

    Sidan skulle bli bättre om man kunde se fler saker på och samma gång med miniatyr bilder som går att förstora.

    SvaraRadera
  10. Hej hopp, barnparadiset har en okay sida, det jag alltid vill ha är så många objekt på en å samma sida så att man slipper blädra en massa och de har den. En produkt som jag kan sakna är fot & hand-avtryck som görs i lera, det köper jag ofta som doppresent.

    länk: http://jagtavlarhos.blogg.se/2010/march/184-tradgardsset.html

    kram Linda
    linlar78@spray.se

    SvaraRadera
  11. http://shamnmum.blogg.se/2010/march/vinn-barn-tradgards-set-18-april.html

    SAKNAR: wallies & barntapeter
    OM SIDAN: lite mer färg glatt

    klart jag e med.. mina söner hade ÄLSKAT denna fina trädgårds väskan med innehåll

    SvaraRadera
  12. Jag har tipsat i min tävlingsblogg

    http://molnboanna.blogg.se/2010/march/tradgardsset.html

    SvaraRadera
  13. Jag vill vara med. :D

    Det saknas lite mer färg på träbilarna + träflygplan. Tror barn skulle uppskatta färg än träfärg. :P

    Bloodsband@live.se

    SvaraRadera
  14. Jag vill vara med och tävla.

    Jag gillar sidan i sin helhet det är lätt att hitta det man söker och det är inte för plottrigt som det ibland kan vara.
    En sak som jag tänkte på nästan direkt är att jag inte hittar några matrelaterade leksaker. Tex bombadills underbara sötsaker. Här hemma går vi igenom en riktig sån laga mat och äta-fas så det vore ett bra tillskott kanske?

    har också länkat:
    http://creyla.blogg.se/tavlingar/2010/march/tavling-tradgardsset-184.html

    Hoppas på tur! ♥
    creyla@live.se

    SvaraRadera
  15. Jag har länkat;
    http://care69.blogspot.com/2010/03/18-april-vinn-tradgardsset.html

    SvaraRadera
  16. Jag är gärna med!
    Jag tycker att det saknas "ritgrejer", annars är det en väldigt trevlig och lättnavigerad sida med ett stort roligt utbud.

    SvaraRadera
  17. Jag är med. :)
    Målargrejer saknades det tyckte jag, annars var det bra.

    rosida@spray.se

    SvaraRadera
  18. Hej! Jag vill gärna vara med och tävla om trädgårdsset nyckelpiga. Jag tycker att Barnparadiset verkar vara en välsorterad butik som innehåller det mesta, men dockor hittade jag inte några. Rubens barn hade verkligen gjort sig i deras sortiment.

    mvh

    Cecilia Holmgren
    cecilia.holmgren@telia.com

    SvaraRadera
  19. Här är min länk till min blogg med

    http://ugglehuset.wordpress.com/2010/03/14/tavlar-lite-pa-kvallskvisten/

    mvh

    Cecilia Holmgren
    cecilia.holmgren@telia.com

    SvaraRadera
  20. hej! JAG ÄR MED. jag saknar en vagga.. eller flera. :)

    SvaraRadera
  21. Jag vill gärna vara med och tävla!
    Det jag saknar är dels lite pysselsaker och sedan typ tallrikar, muggar och dylikt för barnen.
    Jag upplever att sidan är lite plottrig, det är svårt att få en direkt överblick. Men färgmässigt känns det fräscht och fint tycker jag.
    Håller tummarna!
    acwse(at)hotmail.com

    SvaraRadera
  22. HAr länkat på www.shopaholicans.blogg.se/tavlingar

    SvaraRadera
  23. Matsaker. tallrickar glas bestick..

    SvaraRadera
  24. Vill gärna vara med och tävla. Skulle gärna se mer barnkläder på barnparadiset, samt att de skulle ha en flik med de mest populära produkterna som de säljer.

    SvaraRadera
  25. här är min länk: http://inget-tavlingar.blogspot.com/2010/03/184-tradgardsset-barnparadiset.html
    //Sara
    saralilla(a)hotmail.com

    SvaraRadera
  26. jag saknar nappflaskor och liknande.
    //Sara
    saralilla(a)hotmail.com

    SvaraRadera
  27. Hej...

    Jag saknade vanliga trehjulingar i utbudet...Annars fanns det mycket fina saker där...




    http://jovicar.blogspot.com/2010/03/tradgardsset.html

    hottentott70@hotmail.com

    mvh LIsa

    SvaraRadera
  28. Har tipsat om tävlingen här för en andra lott:

    http://fladdor.blogspot.com/2010/03/tavlingar.html

    SvaraRadera
  29. Jag är med!
    Jag är på jakt efter en badrock till min dotter och det hade de inte, så det fattas så klart :-)

    Annars tycker jag sidan är väldigt bra med bra överskådlighet och bra information! Finns inget att anmärka på.

    KRAM

    SvaraRadera
  30. Jag saknar dykleksaker (alltså badleksake som sjunker) och "nap-mats" (när vi bodde i USA hade vi sådana, liten hoprullbar filt-madrass med inbyggd kudde, suveränt att ha med sig).

    Butiken skulle kunna förbättras med vidare rekomendationer under varje produkt (typ "andra som köpt denna köpte också...")

    mail: hemma snabel-a appelklyftig punkt com

    SvaraRadera
  31. här får du även länken till tävlingen i min blogg:

    http://axdal.se/barnparadiset-avslutas-18-april-kl-20/

    mvh alexandra
    axdal@me.com

    SvaraRadera
  32. jag saknar säkerihetsprodukter, hittade inte det, men jag kan ha missat.. de har ju typ allt. :)

    det ända jag tycker att de borde förbättra är att man ska kunna söka på produktmärken med.

    mvh alexandra
    axdal@me.com

    SvaraRadera
  33. Jag är gärna med o tävlar. Skulle absolut bli glad om jag vann detta. Jag har länkat från min tävlingsblogg.

    http://snurtan.blogspot.com/2010/03/tavlar-hos-fia.html

    Jag fastnade för Aktivitetsbord Leksaks-kub. Den skulle jag vilja ha till mina barn!

    Nu hoppas jag på tur. Kramkram!

    SvaraRadera
  34. Här är mitt inlägg också:
    http://nilssonpettersson.blogg.se/tavlingsblogg/2010/march/tradgardsset.html

    /familjenpettersson@hotmail.se

    SvaraRadera
  35. Jag vill vara med o tävla!

    Saknar faktiskt mer utelek i webshopen, i övrigt är den mkt bra. Men utelek, aktiviteter alltså, som spel osv som man leker ute med kroppen med... ja du förstår nog ;)

    Mvh Annika familjenpettersson@hotmail.se

    SvaraRadera
  36. Vill gärna vinna det fina trädgårdset till mitt barnbarn

    SvaraRadera
  37. http://darkbarbie.blogg.se/2010/march/vinn-tradgards-saker-18-april.html

    ALLA lotter som går att få.. min son hade ÄLSKAT denna vinst.

    SAKNAR: WALLIES
    bättra: LITE MER FÄRG PÅ WEBB DESIGNEN

    chanette_s@hotmail.com

    SvaraRadera
  38. vill gärna vara med och tävla! =)

    SvaraRadera
  39. Hejsan !!

    Vill gärna vara med och tävla om detta söta!!

    Jag har länkat:http://lottiec.blogg.se/?tmp=27234601

    Kan ju säga att det mesta fanns på denna sidan och webshopen var enkel och bra.
    Det som det kan finnas mer av är väl saker till utelek- spel för utomhus.

    Kram

    SvaraRadera
  40. hej hej!
    jag saknar fler påslakanset, finns för få...

    SvaraRadera
  41. Har länkat här;
    http://emtavlar.blogg.se/2010/april/tradgardsset-18-april.html#comment

    Håller tummarna:D

    Mail: emmatjernlund@live.com

    SvaraRadera
  42. Jag vill gärna vara med=)

    Hm, det fattas lite utomhussaker tycker jag:p
    Skulle kunna piffa till designen lite också:)

    Håller tummarna!:D

    Skickar länk i ny kommentar!

    Mail:emmatjernlund@live.com

    SvaraRadera
  43. Här kommer min länkning

    http://molnboanna.blogg.se/2010/march/tradgardsset.html

    info@annakarlsson.se

    SvaraRadera
  44. Oj, den här tävlingen var jag med i men hittar inte min kommentar så jag försöker väl med en ny kommentar.

    jag får nog hålla med föregående skribenter om att jag saknar lite mera uteleksaker.

    Länk kommer i nästa kommentar

    SvaraRadera
  45. Har nu surfat runt på Barnparadiset nu och tycker att allt finns, dock vore det kul med lite mer utesaker!
    Vore jättekul att vinna då vi flyttade till hus i september så vi har inte så mkt trädgårdsgrejjer!

    kramar

    SvaraRadera
  46. länkar här:
    http://lindet.blogg.se/2010/march/tradgardsset.html

    kram linda

    SvaraRadera
  47. hej.. min kommentar har fallit bort.. så här kommer den igen..

    saknar rubens barn.
    kan bli lättare att överskåda hemsidan..

    kram linda

    SvaraRadera
  48. Tja! jag vill tävla. min föll bort så får bli en kort variant nu.

    saknar mer brio träleksaker, rubens barn.
    lite bättre design kan de ha.

    mvh jimmy
    grob_flyer@hotmail.com

    SvaraRadera
  49. heello.
    jag vill gärna tävla så jag kan ge till systerns tös.
    saknar träleksaker och jag tycker hemsidan är fin precis som den är.

    kram sanko
    sandra_fors93@hotmail.com

    SvaraRadera
  50. Heello.
    Vill vinna den åt systerns tös.
    jag saknar träleksaker och jag tycker hemsidan är fin precis som den är.

    kram sanko
    sandra_fors93@hotmail.com

    SvaraRadera
  51. jag vill vara med och tävla.

    det som jag saknar i shoppen är lite mer utelek och sådanna grejer.

    Har länkat hos mig.
    http://klartmanhangermed.blogg.se/2010/april/tradgardsset-18-april.html


    Mail. ellinot_sur_citron@hotmail.com

    SvaraRadera
  52. Har länkat i min blogg:
    http://fladdor.blogspot.com/2010/04/vi-tavlar.html

    SvaraRadera
  53. Jag vill vara med!!! Jag saknar badrockar för barn! Annars så är det verkligen en av de bättre webbutiker jag besökt! Ett allsidigt sortiment och en bra hemsida som är lättnavigerad! BRA med sökfunktion!! Det enda som "stör" är att bebisen på förstasidan ser lite konstig ut. Benne ser så stora ut i jämförelse med kroppen.

    KRAM Stina
    fladdor@gmail.com
    http://fladdor.blogspot.com

    SvaraRadera
  54. Det var en suverän barnsida den har jag lagt bland mina länkar på http://flatcoated.bloggagratis.se

    Sökte runt och funderade länge men nästan allt finns ju redan? Det enda jag saknade under doppresenter var namnsmycken/halsband.

    Hoppas på tur nu - mormor till min son är trädgårdsfantast med stor kolonilott gissa om hon skulle bli glad om lilla barnbarnet kom utrustad med egen odlingutrustning? ;-)

    // Erica

    erica@stocksjo.se

    SvaraRadera
  55. För att fördubbla min chans har jag förstås bloggat:
    http://ericatavlar.bloggplatsen.se/2010/04/13/2831465-vinn-tradgardsset-hos-fia-avslutas-18-april/

    // Erica

    erica@stocksjo.se

    SvaraRadera
  56. Och självklart vill jag ha två lotter : )

    Här kommer länken till min blogg:

    http://virrpannatrollstoft.blogg.se/?tmp=14214326

    Ha det ha det!
    Mvh

    SvaraRadera
  57. Hejsan!

    Jag saknar smycken. Sådana där fina halsband med egen gravyr, typ barnets namn och så vidare. Älskar sådant! Letar hela tiden efter nya varianter : )

    Jag tycker att det är lätt att hitta på sidan, men tycker att designen känns lite "hård". När det är en barnsida vill man ha mjukare former, "gladare" typsnitt, mer färg och mer barn : ) Designen känns stel så att säga...

    Ha det fint!

    Med vänliga häslningar
    Veronica Amrén
    v.amren@hotmail.com

    SvaraRadera
  58. Vilket otroligt sött litet trädgårdsset! Trädgårdsinteresserade mormor, som har flera blomsterrabatter hos sig, hade blivit riktigt imponerad må jag säga..
    Jag saknar babygym & lekmattor hos Barnparadiset. Sedan håller jag med andra här bland kommentarerna om att designen känns lite stel och färglös.
    /Cecilia
    trasselsudden_(at)hotmail.com

    SvaraRadera

Kul att du vill säga något!
Det visar att du engagerar dig i det jag skriver o det gör mig happy happy.