lördag, mars 13, 2010

Tillbaks

Solen är här igen. Tack!
Jag blir så mycket piggare och gladare när den visar sig.
Jag har precis landat, efter tre snabba blöjbyten på Elin.
Den där Thaimaten jag åt var kanske inte bra för hennes lilla mage?

Bytte.
Bajsade.
Bytte.
Bajsade.
Bytte.
Nu somnade hon till slut.
Idag är det lördag och det innebär ju bland annat Mello-final och här hemma ska jag snart ta tag i lite städning och även sätta på lite tvätt.
Ser fram emot en myslördag!
Ha en bra lördag alla ni gulliga läsare,


"Öj!
Bajsat igen här.
Can´t help it."

2 kommentarer:

  1. Låter ungefär som vår lördag också, ha en fin eftermiddag! kram

    SvaraRadera
  2. Ojdå! Men inget skrikande iallafall?

    SvaraRadera

Kul att du vill säga något!
Det visar att du engagerar dig i det jag skriver o det gör mig happy happy.