onsdag, mars 03, 2010

Trött

Är så trött så jag är lite smått yr.
Elin sover nu efter bus och bad.
Det är ju nu när lugnet lagt sig som jag ser allt som behövs göras här hemma;
- fixa iordning Elins rum
- damma
- dammsuga
- sortera min garderob
- sätta ut CD´s på Blocket (alt. Facebook)
- ta kort på två tavlor och lägga ut till försäljning. Blocket eller Tradera. Har inte bestämt mig.
- kolla så alla årsuppgifter ligger samlade i pärmen inför deklarationen.
Nej på den sista punkten skojar jag bara så klart.
Men inte på dom andra.
Och det finns mer...
Puh.
Tror jag ska kolla upp vem den där RUT är som alla pratar om så mycket.
Kan hon komma hit?

2 kommentarer:

  1. psst: titta gärna in o tävla hos mig!

    SvaraRadera
  2. Hihi precis vad jag känner också, den där RUT får gärna komma hit :P

    Ha en fin kväll , kramar

    SvaraRadera

Kul att du vill säga något!
Det visar att du engagerar dig i det jag skriver o det gör mig happy happy.