måndag, mars 01, 2010

Vaken

Jomen.
Här har inte blivit mycket sömn.
Utan att låta bitter kan jag berätta att Elin varit pigg som en lärka (bara för att jag berättade att hon sov sååå braaa- det gör jag inte om) och tanden värker så in i.
Steg upp och skulle ta fler Alvedon.
Amen #/"&#/(("")"#¤
INGA Alvedon hemma.
Som TUR är har vi en flaska flytande.
Tog 20 ml sånt och inväntar nu att Apoteket ska öppna.
Det är bara 4 timmar dit.
Yey.
Så länge kan jag ju försöka äta en macka.
Jag är så hungrig men kan inte gapa.
Så jag är väl lagom klar tills det är dags för Apoteket.
Ont.
Inte bitter.
Arg.
På tanden.

3 kommentarer:

  1. God Morgon!(men inte för dig förstår jag)
    Jag vet vad det vill säga att ha tandvärk!Hoppas du får komma till tandläkaren idag omgående.
    Lycka till.
    MVH MONA

    SvaraRadera
  2. Hej Sofia.
    Tycker synd om dig,vet hur det är med tandvärk.Hoppas du får koma omgående till tandläkaren.
    MVH MONA

    SvaraRadera

Kul att du vill säga något!
Det visar att du engagerar dig i det jag skriver o det gör mig happy happy.