fredag, mars 26, 2010

Väntans tider

Elin i säng, kompis står vid spisen och jag ligger i bubbelbadet med bubbel och Jeje som masserar nacken.
Näää.
Inte riktigt sanning.
Men allt är sant förutom bubblet (varken bad eller champagne här.) (Tyvärr)
Ok, ingen massage heller för Jeje jobbar.
Nu väntar vi i alla fall på att maten ska bli klar.
Hasselbackspotatis och smördegsinlindad fläskfilé med mozzarella. Det blir nog mums!
Sen ska vi se Bröllopsfotografen och Saw VI.
En riktig mysfredag!
Men kan maten bli klar för vi väntar här och ibland väntar man visst för länge även om det är gott!!

4 kommentarer:

  1. Hej där min vän. Jag måste bara säga. F*n vad jag garvade åt ditt inlägg på vår blogg om tantelantan som tycker att män inte kan ha hand om barn. Dagens bästa. Eller kanske till och med årets bästa kommentar. Kram och trevlig helg.

    SvaraRadera
  2. p.s. Behöver recension på båda dom filmerna. Jag är en SAW-fan och älskar Kjell Bergkvist och du ser ju på båda ikväll så hit me med info om filmerna sen.

    SvaraRadera
  3. Mmmm vad det lät mysigt och gott!! Här blev det ICA:s köttbullar o pasta. Så blir det när det är bråttom o man inte riktigt planerat att äta =)

    SvaraRadera
  4. Hej!
    Tusen tack för dina tips. Jag lägger upp det ena tipset nu, men jag tänkte vänta med Buzzador. Har du någon värvningslänk så kan jag lägga in det i inlägget så får du poäng om någon går med.

    Ha en underbar helg!

    http://gratistokig.blogg.se

    SvaraRadera

Kul att du vill säga något!
Det visar att du engagerar dig i det jag skriver o det gör mig happy happy.