söndag, mars 28, 2010

Viktavstämning

Idag är det den 29:e och lite av en avstämningsdag gällande vikten.
(Målet för er som inte varit med tidigare är att väga 60 kg den siste juni)
Morgonvikt idag: 73,1 kg.
Målet var idag 71 kg.
Men men. Jag är nöjd ändå! Har slarvat en del... Det har slunkit ner liiiite för många chokladbitar här.
Ska bli bättring med maten och godisätandet när jag slutar amma, vilket jag successivt ska börja trappa ner på snart.
Jag vill inte banta i den bemärkelsen så länge jag ammar.

4 kommentarer:

  1. Justja..startade en ny tävling i går..

    http://uj76.blogspot.com/2010/03/tant-lottar-ut-ett-presentkort-vart_27.html

    ..men det kanske du sett redan ;)

    SvaraRadera
  2. Tycker att du är riktigt duktig "trots" att du inte nått dagens mål..det går ju åt rätt håll iaf :) Kram

    SvaraRadera
  3. Hmm..jag är uppenbarligen yr, du är ju med redan :D

    SvaraRadera
  4. Hihi tack!
    Lugnt! Hellre ett tips för mycket än ett för lite ;) Kramis!

    SvaraRadera

Kul att du vill säga något!
Det visar att du engagerar dig i det jag skriver o det gör mig happy happy.