torsdag, mars 18, 2010

Whazup



Inatt har Elin varit vaken endast en gång och sen sov hon ända till 06.45.
Det är en timme längre mot vad hon brukar, och det känns kan jag säga!
Vad skönt.
Jag är nästan nääästan nääääästan utvilad.
(Hade nån kallat mig utvilad i detta tillståndet för ett par år sen hade jag skrattat kort och sen gått och lagt mig igen).
Härlig torsdag med sol (ja den finns där bakom molnen).
Nu ska jag äta lite frukost, medan Elin ligger i gymet (har nästan vänt sig på rygg nu!!) och Jeje-stackaren är på sjukhuset.
Inget allvarligt. Han ska operera bort en visdomstand idag. Men jag tycker synd om honom.
Det är inget kul med varken sjukhus, operation eller tänder som krånglar.
Puss till min baby och kram till er andra gulliga läsare!

3 kommentarer:

  1. Hej!
    Jag skulle vilja tipsa om de pågående tävlingar jag har inne hos mig - det finns något för alla. :-)
    * Presentkort på 400 kr i en butik som har både heminredning och barnkläder
    * Barnkalasprodukter för 250 kr
    * Valfri namntagg med kedja

    Kika gärna in och var med du också! Ha en fortsatt fin dag. Kram Carolina

    SvaraRadera
  2. Åh så fin hon är lilla hjärtat. Solen är INTE i Stockholm idag kan jag tala om iaf. KRAM

    SvaraRadera
  3. TACK för dina rara ord hos mig!! =)

    Kram

    SvaraRadera

Kul att du vill säga något!
Det visar att du engagerar dig i det jag skriver o det gör mig happy happy.