tisdag, mars 16, 2010

WOW!

En sån super-underbar-härligt fin dag!
Jag och Elin har varit ute i vårsolen cirka två timmar.
Medan pappa har dammsugit och torkat golven här hemma.
Kom hem, drack kaffe och nu tittar jag ut över golvytorna som är alldeles skinande rena.
Man kan andas här hemma igen!*
(= skämt. så ni som nu tänker skriva nåt i stil med "tänker jag inte på att bebis kan få astma om det är dammigt", behöver inte göra sig besvär. Klart jag tänker på det. *=överdrift)
Nu ska jag se om jag
1. ska ta tag i garderoberna i hallen
2. ska diska
3. ska läsa färdigt min bok (håller fortfarande på med Flyga Drake. Den är bra men har aldrig tid eller ro att läsa)
4. ska ta en dusch eller
5. ska vila med Elin en stund
Hörs senare!

1 kommentar:

Kul att du vill säga något!
Det visar att du engagerar dig i det jag skriver o det gör mig happy happy.